Service och bemötande

För att stärka kvalitén på de tjänster vi erbjuder, har vi tagit fram riktlinjer för service och bemötande. Dessa riktlinjer ska göra vår insats tydlig och är både ett löfte och en upplysning om vad du som kund kan förvänta dig av oss. Kvalitén på våra tjänster ska vara hög, du ska få ett gott bemötande och uppleva att du får en bra service.

Du ska veta vad du kan förvänta dig av oss

Vi ger dig som kund information, råd och besvarar dina frågor. Vi utgår från dina önskemål, din situation och ditt behov av information, hjälp eller stöd. Du kan alltid vänta dig ett respektfullt och engagerat bemötande.

Du som kund är alltid välkommen att ta kontakt med oss. Du kan besöka oss eller nå oss på telefon under kundservice öppettider. Vid akuta ärenden utanför kundservice öppettider når du oss på telefon via vårt journummer.

Vi svarar på företagets sociala medier, våra mejl, lämnade röstmeddelanden och brev inom tre arbetsdagar. Behöver vi längre tid på oss meddelar vi dig när du kan vänta dig ett svar.

Vid besök hemma hos dig för service eller installation har vi personliga ID-kort som visar varifrån vi kommer. Vi har kläder och bilar med företagsnamnet så att du ska kunna känna dig trygg med att vi är de vi utger oss för att vara.

Om du upplever brister i service eller bemötande

Om du anser att vi inte klarat av att hålla vad vi lovar i vår kontakt med dig, vill vi gärna att du hör av dig.

Relaterade kontakter

Senast uppdaterad:

Om oss